Bachelorette Party Cruise

Ahoj z Ensenada, Mexiko !!!

Včera jsem nastoupil na výletní loď pro bakalářskou párty mé přítelkyně Susan.
Moje nejnovější videa

00:00
08:21
01:45

Je to krátká třídenní plavba z Long Beach do Ensenada a zpět. Odjeli jsme v pátek odpoledne a v pondělí ráno se dostaneme domů. Ben mě včera odhodil do přístavu Long Beach kolem 14:00. Už mi chybí <3 Byli jsme uvítáni jahodami a šampaňským! Připadalo mi to tak fantastické! Mám o této plavbě jeden malý problém, ale výběr výzdoby karnevalu je mírně urážlivý ... krátce po usazení jsme zamířili k bezpečnostnímu cvičení. Absolutně jsme věnovali pozornost a neprošli jsme mnoho způsobilých Dallasů (slyšeli jste Matt s Rhwobh?!) Pak jsme prozkoumali loď. Je to mnohem chladnější, než jsem čekal. Uvidíme, jestli oddržím bazén ... Kolem 17:00 jsem měl hlad, ale večeře byla daleko (kdykoli musím počkat mnohem déle než 5 minut na jídlo, je daleko). Každopádně jsme dostali pizzu. Také jsem dal dohromady mish-mosh hot mazlíčkových psích zálivek-grilovanou cibuli, houby, cole slaw, salsa a bramborový salát-držte hotového domácího psa Nakonec nastal čas se připravit na večeři a tanec! Trochu jsme se zahřáli Ano, nosím tyto šaty, kdykoli jdu ven. Ano, vlastním mnohem více než jedno šaty. Ale nevlastním mnohem více než jedno šaty, ve které se cítím sebevědomě, takže na to se musíte podívat. Znovu. Naštěstí moji přátelé nevadí, že vždy nosím to samé. Říká se, že to pomáhá sledovat mě. Večeře musí vždy začít s chlebem nebo hranolky ... často obojí. Koupil jsem si dýňový tykev a koláč Cheddar Pot. Byl jsem krásný a ochutnal úžasně. Ah-Mazing. Přišlo to se stranou polenty. Šéfkuchař si zřejmě myslí, že se stále načítám carb, protože to je všechno toto jídlo! Naštěstí si také myslím, že se stále načítám carb (jakékoli slovo o tom, jaký maratón musím udělat dál, takže nemusím zastavit?). Už jsem byl na této plavbě dříve, takže vím, že si musíte koupit dort teplé čokolády na dezert. Po večeři jsme se vrátili do místnosti, abychom si zahráli několik společenských her Bachelorette. Rád chodím na tanec, ale zřídka to dělám, byl jsem neuvěřitelně nadšený, abych se dostal ven a vstoupil k hudbě. A nebyl jsem jediný nadšený o tanci ... Zbytek noci je rozmazaný. Myslím, že tam byla vodka, střední noční pizza a několik puchýřů. Ale nemohu potvrdit To je důvod, proč jsme Susan a já jsme přátelé - včera večer jsme šli spát opilý po 3 hodin ráno a dnes ráno jsme se probudili, abychom běželi na trati. Nebyli jsme se s tím příliš zbláznění, ale bylo to dobré dostat se ven. Také jsme se podívali na tělocvičnu pro nějakou práci AB. Do této doby jsem hladověl a zaútočil na snídani formou bufetu. Nashromáždil jsem se na ovesné vločky s polevami, vejci, ovocem, kusem skořicové role a dvěma krabicemi obilovin. Nyní se chystáme na den prozkoumat Ensenadu. Nějaký jednotlivec chce, abych je přivedl zpět sombrero? Uvidíme se trochu! Pošlete mi sešit Uložit Sdílení se stará! Podíl tweet Kolík Podíl Pošta Podíl Neustále se rozhodněte: Národní sýrový pizzu prozradí @Runeatrepeat Instagram Národní sýrový pizzu prozradí @Runeatrepeat Instagram Dárkový certifikát prozradí. Runreatrepeat Instagram Giveaway Polities National Cheese Pizza Day 50 $ Gift Card pro vlastní pi Běh na Marco Island Florida 2021 Běh na Marco Island Florida 2021 Kde běžet na Marco Island Florida. Běh nápadů na cestování a letní plážové výlety. Florida Run Blog a Balení pro běh Disney White Wine & Dine Half Marathon Race Weekend Balení pro běh Disney White Wine & Dine Half Marathon Race Weekend Balení pro běh Disney White Wine a Dine Half Marathon Race Weekend. Co balím, abych spustil závod 13,1 mil cestovní nápady a příběhy z dovolené v San Franciscu cestovní nápady a příběhy z dovolené v San Franciscu cestovní nápady ze San Francisca. Cestovní přiznání z mé letní dovolené a oblíbených míst v San Francisco Kalifornie Cestovní Jane Recenze pro běžce Cestovní Jane Recenze pro běžce Cestovní Jane Recenze pro běžce. Zkoušel jsem to a sdílím tipy! Snadno použitelné přenosné vaku na pisoáru, která je jednorázová. Batr Recept mange zelená miska s koktejlem: Recept mange zelená miska s koktejlem: Neuvěřitelně zelený recept na smoothie s jogurtem. Mango Green Smoothie Recept v misce, která je plná zdravých ingredienti ⚡ Shareaholic .